Společnost: Česká vodíková technologická platforma (HYTEP)
Místo výkonu práce: Praha
Kontakt:
Veronika Vohlídková
Jsi organizační typ, který má rád věci pod kontrolou, rád komunikuje, nezalekne se administrativy, a zároveň rád vymýšlí, jak dělat věci jinak, aby se vnitřní procesy zjednodušily a zrychlily? Nejsou ti cizí digitální technologie a rád/a posouváš věci kupředu? Pak hledáme právě tebe!
Máme otevřenou super pozici pro někoho, kdo:
- vyniká v organizaci a komunikaci
- je pečlivý
- je schopný komunikovat v angličtině (primárně písemnou formou, občas telefonicky)
- se nebojí digitálních technologií a dokáže zjednodušit a zefektivnit vnitřní procesy
- má zkušenost s administrativou a koordinací
Tvou náplní práce bude:
- být pravou rukou výkonné ředitelce
- zajistit bezproblémový provoz platformy
- administrativní podpora týmu
- komunikace se členy HYTEP a vyřizování jejich požadavků
- projektová podpora
- organizace jednání představenstva, valné hromady a setkání členů
Co od Tebe očekáváme?
- zkušenosti na obdobné pozici velkou výhodou
- digitální dovednosti a chuť aplikovat je do fungování HYTEP
- znalost anglického jazyka (primárně elektronická komunikace)
- pečlivost, spolehlivost, samostatnost a proaktivita
- výborné komunikační a organizační schopnosti
Nabízíme:
- 0,5 úvazek se smlouvou na dobu určitou a výhledem na dobu neurčitou (preferujeme stabilní pracovní dobu 4h dopoledne)
- zajímavou, odpovědnou a samostatnou práci v příjemném kolektivu
- kanceláře v centru Prahy
- možnost práce z domova (3 dny v kanceláři, 2 dny HO)
- 5 týdnů dovolené (přiměřeně úvazku)
Nástup možný od 1. 5. 2025.
V případě Vašeho zájmu zašlete strukturovaný životopis a průvodní dopis na email .
V průvodním dopise vypíchněte Vaše zkušenosti a úspěchy při využívání digitálních technologií nebo optimalizaci fungování týmu/kanceláře.