12122018st

Novinky

Vodíkové Nexo nemá snad žádný minus. Navíc má nejdelší dojezd ve své třídě

Vodíkový Hyundai Nexo se začne v Jižní Koreji vyrábět již příští měsíc a spolu se začátkem výroby musí Hyundai vypustit do světa oficiální specifikace. Rozhodně se ale nemá za co stydět, certifikovaný dojezd na vodík totiž činí 609 kilometrů. To je o dost více, než zvládne konkurence jako Honda Clarity nebo Toyota Mirai. Hyundai poukazuje na fakt, že si vodíkový pohon s ničím nezadá s pohonem na klasický benzin, čekáme však na infrastrukturu.

Vodíkový Hyundai Nexo se začne v Jižní Koreji vyrábět již příští měsíc a spolu se začátkem výroby musí Hyundai vypustit do světa oficiální specifikace. Rozhodně se ale nemá za co stydět, certifikovaný dojezd na vodík totiž činí 609 kilometrů. To je o dost více, než zvládne konkurence jako Honda Clarity nebo Toyota Mirai. Hyundai poukazuje na fakt, že si vodíkový pohon s ničím nezadá s pohonem na klasický benzin, čekáme však na infrastrukturu.

Když to vezmeme kolem a kolem, není nic, co by nás mohlo na každodenní jízdě v Nexu otravovat. Vše tedy závisí pouze na rozvoji infrastruktury a její rychlé výstavbě.


Zdroj:

https://fdrive.cz/clanky/vodikove-nexo-nema-snad-zadny-minus-navic-ma-nejdelsi-dojezd-ve-sve-tride-2057

Hydrogen Days 2019

Akce aktuální

27 1. 2019
30 1. 2019
El-motion 8. Austrian Electric Mobility Congress

January 30 to 31, 2019, Vienna, Austria

06 2. 2019
Hydrogen & Fuel Cells Energy Summit

6-7 February 2019, Madrid, Spain

Facebook

členové platformy

ČVUT FS
ÚJV Řež a.s.
VŠCHT Praha
UNITED HYDROGEN, a.s.
Centrum výzkumu Řež s.r.o.
Unipetrol
Pražská plynárenská, a.s.
Leancat s.r.o.
Český plynárenský svaz (ČPS)
GREEN REMEDY, s.r.o.
DEVINN – Development Innovation
Energy financial group (EFG)
Projekt ČESKÁ VODÍKOVÁ TECHNOLOGICKÁ PLATFORMA 2020 je spolufinancován Evropskou unií

Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.